A baloldali közvélemény-kutatók manipulációs kerekasztalt alapítottak – Magyar Péter lett a kiválasztott

Főszerepben a Medián, a 21 Kutatóközpont, a Publicus, a Republikon Intézet, a Závecz Research és az Idea Intézet.

Ténymegállapítást tett: a fideszes szavazóbázis egyben van, a nem nyilvános adatok pedig borúsak.
Hadházy Ákos elszólta magát a Népszavának adott interjújában. Az ellenzéki képviselő kifejtette, hogy „Vannak olyan közvéleménykutatások, amikből levonhatnánk következtetéseket, de sajnos ha igazán megnézzük, az kimondható, hogy a fideszes szavazóbázis az egyben van továbbra is”. Megjegyezte,
Ezt nehéz kimondani, és nem kárörvendve mondom. Ez ténymegállapítás.”
Hozzátette, hogy ő látott olyan adatokat is, amelyeket nem hoznak nyilvánosságra, „amik még borúsabbak is, mint amit látunk”.
A videórészletet ide kattintva tudja megtekinteni.
Többször is beszámoltunk arról, hogy a baloldali közvélemény-kutató cégek kerekasztalt alapítottak, s rendszeres találkozókon, politikai menetrend alapján haladva egyeztetnek. Ezek a cégek, hasonlóan a 2022-es választásokat megelőző időszakhoz, ismét összehangoltan, koordinálva dolgoznak. Lényegében ennek a politikai menetrenden alapuló ütemezett összjátéknak tudható be, hogy
a szóban forgó intézetek egymáshoz igazított „méréseikkel” hirtelen a Tisza Párt vezetését mutatták ki.
Ezt is ajánljuk a témában
Főszerepben a Medián, a 21 Kutatóközpont, a Publicus, a Republikon Intézet, a Závecz Research és az Idea Intézet.
Ugyan ez volt a módi a demokrata kampánystábban is Amerikában, bár utólagos beszámolók alapján Kamala Harriséknél rosszabb volt a helyzet, ugyanis ott nem „csupán” a belső mérésekben végig Trumpnál volt az előny, hanem ezt a tényt még azoknak a támogatóiknak se árulták el, akik súlyos dollármilliókat öltek bele a kampányba.
Ezt is ajánljuk a témában
Az alelnök kampányának vezető tanácsadói egy most nyilvánosságra került információt „véletlenül” nem osztottak meg az amerikaiakkal.
Nyitókép: Népszava-képernyőkép